車輛所 彰化師範大學車輛科技研究所 | 交通地圖| 車輛所/ 相關網站 / 參考文件 |
| 登入系統| 連絡我們|

參考文件

W3SCHOOL - CSS 教程 .. 2016-09-11
   CSS 教程 通過使用CSS 來提升工作效率! 在我們的CSS 教程中,您會學到如何使用CSS 同時控制多重網頁的樣式和佈局。
HTML5 Tutorial .. 2016-09-09
   With HTML you can create your own Web site. This tutorial teaches you everything about HTML. HTML is easy to learn - You will enjoy it.
HTML .. 2016-09-09
   HTML is the standard markup language used to create web pages and its elements form the building blocks of all websites.
Stunning CSS3: A PROJECT-BASED GUIDE TO THE LATEST IN CSS .. 2016-09-09
   Learn when and how to add CSS3 to your web site designs, by working through a series of practical yet eye-catching examples. All the well-supported, useful, and popular pieces of CSS3 are covered, along with workarounds for older browsers.
學習CSS佈局 .. 2016-09-04
   本站教授的是現在廣泛使用於網站佈局領域的CSS基礎。 我們假設你已經掌握了CSS的選擇器、屬性和值。並且你可能已經對佈局有一知半解,雖然親自去寫的話還是會很惱火。如果你想要從頭開始學習HTML和CSS,那麼你可以看下這篇教程。
CSS(Cascading Style Sheet) Note .. 2016-09-04
   HTML發展的瓶頸, HTML的回歸本質, 從Web標準計畫看CSS, 套用樣式(Types of Style Sheet)
CSS Tutorial .. 2016-09-04
   CSS is a language that describes the style of an HTML document. CSS describes how HTML elements should be displayed. This tutorial will teach you CSS from basic to advanced.
Apache manual .. 2016-08-20
  Apache manual v. 2.4: Apache伺服器建立一個穩定、商業等級與公開程式碼的 HTTP 伺服器。
PHP manual .. 2016-08-20
  PHP manual v. 7.0: 全名為Hypertext Preprocessor,它是個被廣泛運用在網頁程式撰寫的語言,尤其是它能適用於網頁程式的開發及能夠嵌入HTML文件之中,它的語法和C、Java及Perl等語法相似,且學習起來更容易上手。PHP的目地是為了能使網站開發者可以快速地撰寫動態網頁。
MySQL manual .. 2016-08-20
  MySQL manual v. 5.7: 是一個快速、多執行緒(multithread)、多使用者且功能強大的關聯式資料庫管理系統(relational database management system, RDBMS),可以與 C、C++、Java、Perl、PHP 等語言很容易的連結,可以運行於多種平台上,例如:Solaris、RedHat、Linux、FreeBSD、OS/2、Windows等。
關鍵字
頁/共3頁
      排序:依

[註]登入系統後,可顯示更多訊息。

車輛所行事曆
車輛所簡介影片
招生訊息
畢業發展
開課查詢
會計網路請購系統
圖書與資訊處
線上報名管理系統
雲端學院
彰師教職員服務入口
彰師學生服務入口
上一層 本網頁內容僅供參考,所有資料以本所文件為準。 本站圖文若有侵權請來信告知移除,email:vr@cc2.ncue.edu.tw,聯絡電話:04-7232105轉7055。 本頁 13.036ms完成